Projekat je odobren 2020. godine od strane Komisije Ministarstva prosvjete iz oblasti podrške inkluzivnom obrazovanju. Ukupan budžet projekta: 14.000,00 eura. Trajanje projekta: 9 mjeseci.
Postignuti ciljevi Projekta su:
-Djeca sa posebnim obrazovnim potrebama ravnopravno učestvuju u svim nivoima obrazovanja i vaspitanja podržani od strane nastavnika
-Djeca sa posebnim obrazovnim potrebama postižu razvojne rezultate (u skladu sa svojim sposobnostima, potencijalima i interesovanjima)
-Timskim radom u izradi tranziocnih planova bice omogucen kvalitetniji prelaz djece sa posebnim obrazovnim potrebama sa jednog nivoa obrazovanja na sledeći
-Procjena kvaliteta ITP1 i ITP2
-Dat doprinos u primjeni, dostupnosti pristupačnosti i pravičnosti obrazovanja
-Ostvaren doprinos u sprovođenju jednakosti kuntinuiteta inkluzivnog obrazovanja kroz saradnju unutar i između sektora i tranzicije sa jednog nivoa obrazovanja na sledeći
-Nastavljena podrška i unapređenje kvaliteta inkluzivnog obrzovnja kroz jačanje školskih politika, kulture i prakse
-Dat doprinos u edukaciji dijela nastavnog kadra koji su učesnici inkluzivnog obrazovanja.
-Ostvaren doprinos edukacije roditelja u njihovom kvalitetnom pristupu u procesu razvoja inkluzivnog obrazovanja
-Dat doprinos u implementaciji javnih politika i strategija, konvencija, zakonskih i podzakonskih propisa koji se na bilo koji način odnose na inkluzivno obrazovanje
-Doprineseno unapređenju saradnje između nastavnog osoblja i roditelja djece sa smetnjama u razvoju kao neizostavnih učesnika u procesu primjene inkuzivnog obrazovanja
-Dat dodatni doprinos u identifikaciji problema, nedostataka i izazova u procesu inkluzivnog obrazovanja, te sačiniti preporuke za unapređenje stanja u pomenutoj oblasti
-Djeca sa posebnim obrazovnim potrebama postižu razvojne rezultate (u skladu sa svojim sposobnostima, potencijalima i interesovanjima)
–
No Comments